Ale!

Polkujuoksijan kesävalmennus | keskitaso

29.00

Nauti juoksusta! Tämä valmennusohjelma sopii jo jonkin verran juoksua harrastavalle. Riittää, jos jaksat yhtämittaisesti juosta noin 10-15 min. Vauhdilla ei tässä vaiheessa ole merkitystä – saat valmennuksen myötä sekä vauhtia että kestävyyttä! Tällä ohjelmalla tulee noin 4-8 h harjoittelua viikkoa kohden.

Haluatko kehittyä juoksijana? Haaveiletko kenties ensimmäisistä polkujuoksukisoistasi? Tämä on helppo valmennusohjelma, joka sopii jo jonkin verran juoksua harrastavalle. Riittää, jos jaksat yhtämittaisesti juosta noin 10-15 min – vauhdilla ei tässä vaiheessa ole merkitystä – saat valmennuksen myötä sekä vauhtia että kestävyyttä! Noin 4-8 h harjoittelua viikkoa kohden.

Tarjoamme sinulle:

  • ammattivalmentajan tekemä monipuolinen ja progressiivinen harjoitusohjelma
  • tekniikkavideoita
  • kehonhuolto-ohjeita
  • lihaskunnon harjoitusvideoita
  • mahdollisuuden kuoria itsestäsi juoksija ja juoksun riemu!
  • Ohjeita ja vinkkejä ohjelman soveltamiseen Sinun elämäntilanteeseen sopivaksi.

Esimerkki harjoitusviikosta (keskiraskas)

  • Ma: Lepo
  • Ti: Juoksukävely tai muu laji 1h peruskunto
  • Ke: Kuntopiiri tai kahvakuula 3 kierrosta, alkuverkka ja loppuverkka 10min
  • To: lepo
  • Pe: Juoksu 50min sis. liikkuvuus 15min, lopuksi rennot kiiharit 5×15sek
  • La: Juoksu peruskunto 1h10min, sis. 20 min pk-juoksun jälkeen rapuissa tai mäessä intervallit 2x4x30-40s/pal. 2min / 4 min+ loppuverryttely 15 min. Eli 30-40 sekuntia juoksua ylämäkeen, joka vedon jälkeen 2 min palautus ennen seuraavaa 30-40s juoksua. Kun olet tehnyt tämän neljästi, palauttele 4 min. Tämän jälkeen tee uusi samanlainen setti. Loppuverryttely 15 min.
  • Su: Juoksukävely tai muu laji yhdistelmänä 2h pk

Miten?

Osta valmennus verkkokaupasta. Saat paluupostissa linkin Priimaan, josta löydät kaiken valmennusmateriaalin. Kysymyksissä voit olla yhteydessä info@xcparty.fi. Vastaamme mielellämme lisäkysymyksiin, jos sinulla on kysyttävää.

Haluatko maksaa ePassilla tai Smartumilla?

Maksa valmennus ko.palvelussa ja lähetä siitä meille kuitti info@xcparty.fi. Pääset sisään valmennukseen seuraavana arkipäivänä.

Valmentaja

Susanna Ylinen on kokenut ja osaava liikunta-alan osaaja ja valmentaja. Lue lisää Susannasta täältä.

 

Nämä auttavat Sinua valitsemaan itsellesi tavoitteidesi mukaisia palveluita ja tuotteita. Useimmat palveluistamme sopivat kuitenkin kaikentasoisille. Olethan rohkeasti yhteydessä suoraan valmentajiin, mikäli sinulla herää kysymyksiä!

Helppo

Sopii aloittelijalle. Sinulle, joka haluat liikunnasta hyvinvointia ja jaksamista arkeen. Autamme sinua saamaan liikkumisen rutiiniksi ja osaksi arkea.

Keskitaso

Harrastat jo kestävyysliikuntaa, ja haluat olla nopeampi, ketterämpi ja kestävävämpi.

Vaativa

Sinulla on jo kestävyyspohja ja nyt teroitetaan kunto timanttiseksi.